MENU

Forum - Grupa na FB

Grupa na FB

Grupa na FB

Witajcie, wpadłem na pomysł aby utworzyć grupę na FB. Oczywiście będzie miała ona na celu poprawić i uprościć kontakt wśród naszej społeczności. Wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszam :)

http://facebook.com/groups/327439171050975?ref=bookmarks

W razie problemów z linkiem zgłoście mi je w komentarzu. Jutro postaram się stworzyć grafikę na grupę. Proszę was również o podzielenie się pomysłami na to jak trafić do jak największej ilości jednoocznych. Jestem świeżo po technikum i jestem sflustrowany tym jak bardzo ogranicza mnie nasze prawo. Uważam, że powinniśmy połączyć siły i wzajemnie  się wspierać bo tak naprawdę tylko my mamy jakąkolwiek wiedzę na temat naszego życia z jednoocznością.

Gorąco pozdrawiam i czekam na odezw z waszej strony :)

Patryk 

Grupa na FB

Witaj Patryku ja również utworzyłam grupę 26 czerwca o nazwie "Osoby słabowidzące" więc zapraszam również do mojej grupyUśmiech a Twoja jaką ma nazwę?

Grupa na FB

Witaj Patryku!

Ja nie korzystam z FB ale również jestem za tym, byśmy się zorganizowali, zebrali wszystkie nasze problemy i tworzyli jeden wspólny front działania korzystny dla nas wszystkich i reprezentujący interesy nas wszystkich - przecież wszyscy jesteśmy w takiej samej sytuacji i powinniśmy  się  wzajemnie  rozumieć.

Bardzo Cię proszę, napisz coś o tym" jak ogranicza Cię nasze prawo" - bo mi wszyscy wokół tzn. urzędy i lekarze mówią, że nie istnieją żadne ograniczenia dla osób jednoocznych poza tym, że wykluczony jest zawód kierowcy zawodowego i pilota samolotu. Oczywiście ze względów bezpieczeństwa osób korzystających  z  takich  środków transportu.