MENU

Forum - Potrzebuje informacji

Potrzebuje informacji

Potrzebuje informacji o epiprotezach

Witam jestem mamą 7 letniej dziewczynki, która przebyła ciężką chorobę w wyniku czego ma obsuniętą gałkę oczną w głąb oczodołu. Zastanawiam się teraz nad epiprotezą. Czy ktoś może mnie pokierować?? jestem zielona w tym temacie i nie wiem od czego zacząćĹ�miech Z góry dziękuję!!!UĹ�miech

 

Potrzebuje informacji

Witam, o epiprotezie powinien zdecydować lekarz okulista. Moja córka pierwszą miała dopiero w wieku 9 lat. Plastikowa jest lepsza , bo nie ma ryzyka stłuczenia,ale Ksenia nie tolerowała jej i ma szklaną.

Re: Potrzebuje informacji o epiprotezach


dori81:

Witam jestem mamą 7 letniej dziewczynki, która przebyła ciężką chorobę w wyniku czego ma obsuniętą gałkę oczną w głąb oczodołu. Zastanawiam się teraz nad epiprotezą. Czy ktoś może mnie pokierować?? jestem zielona w tym temacie i nie wiem od czego zacząćĹ�miech Z góry dziękuję!!!UĹ�miech

 

Moze nie jestes az tak do konca zielona w tym temacie skoro piszesz, ze "sie zastanawiasz nad  epiproteza".  Jesli sie wachasz to trafilas w dobre miejsce bo tu na forum duzo ludzi nosi ten gadzecik i swietnie sobie radzi.

Zdrowia dla córki!

Potrzebuje informacji

No może nie tak do końca jestem zielonaUĹ�miech alenaprawde nie wiem np. ile to kosztuje? gdzie najlepiej robić taką protezę? jak dzieciaki to znoszą i tolerują? naprawde potrzebuje informacji "od podszewki". Bardzo będę wdzięczna jeśli ktoś podejmie rozmowe i wprowadzi mnie w ten światUĹ�miech

koszta??

 

Witam

niech mi ktoś napisze ile kosztuje epi na własne oko??????

 

Potrzebuje informacji

To cacko kosztuje ok 800zl..  NFZ refunfuje raz na5 lat 700zl reszte trzeba doplacic  Ta cena sie waha w dwie strony w roznych protezowniach ale doplata funduszu jest niezmienna.

Potrzebuje informacji