MENU

Forum - PHPV "przetrwałe hiperplastyczne ciało szkliste"

PHPV "przetrwałe hiperplastyczne ciało szkliste"

PHPV "przetrwałe hiperplastyczne ciało szkliste"

Witam, Jakiś czas temu dowiedzieliśmy sie, że nasza córeczka niestety jest chora na PHPV „przetrwałe hiperplastyczne ciało szkliste". (nie widzi na prawe oczko) Ma w tej chwili pół roczku. Nie bardzo wiem jak sobie z tym wszystkim poradzić, same medyczne podejście do sprawy jest dla mnie dość zrozumiałe lecz rzeczywistość jest inna. Lekarze pozostawiają nam decyzję czy robić operacje czy nie ponieważ nie daje ona żadnych szans na to że córka będzie widzieć. Byłabym bardzo wdzięczna za informacje jak wygląda codzienność z tą chorobą a przedewszystkim jak dzidziuś sobie radzi z tym wszystkim, czy wogóle jest szansa, że będzie widzieć na to oczko czy nie pozostaje nic innego jak pogodzić się z chorobą i nie robić żadnej operacji. Będę bardzo wdzięczna za jakiekolwiek informacje. Pozdrawiam

PHPV

Witaj,

nie znam się na tej chorobie, ale zapraszam Ciebie na nasze forum:

http://forum.gazeta.pl/forum/f,37296,Dzieci_slabowidzace.html

są tam rodzice dzieci z PHPV, skopiuj tego posta a na pewno ktoś Ci odpisze.

 Z tego co się orientuje to prof. Prost z W-wy to operuje, więc nie ma co się

poddawać, tylko szukać i pytać.

Odnośnie PHPV:

http://forum.gazeta.pl/forum/w,37296,118024782,,PHPV_tylne_taka_uroda_.html?v=2

 

http://forum.gazeta.pl/forum/w,37296,113531102,,ZOJA_PHPV_PFV_jednooczna_poczatki_rehabilitacji.html?v=2

 

http://forum.gazeta.pl/forum/w,37296,109037459,,Zoja_PHPV_PFV_zacma_jednooczna_po_operacji_.html?v=2

 

trzymaj się, bo wiem jak na początku jest trudno, moja córcia ma 7 miesięcy i ma jaskrę wrodzoną, pozdrawiam

 

PHPV

Dziekuje bardzo za odpowiedź, na poleconym forum znalazm wiele cennych informacji ale również wiele nadzieji, że wszystko będzie dobrze:) Musimy walczyć dla naszych kruszynek i zrobić wszystko, żeby widziały.

PHPV