MENU

Forum - 2 Miesiące po Witrektomii

2 Miesiące po Witrektomii

2 Miesiące po Witrektomii

Witam jestem po witrektomi+laser lewego oka,widze dobrze by nie powiedziec lepiej niz przed operacja , gaz caly sie wchłanał. Czy są osoby ktore w tym roku 2017, mialy taka operacje i mogly by pdzielic sie wrazeniami . Chcialbym wrocic do pracy w lutym, wtedy bedzie juz 4 miesiace po operacji wiec mysle ze dosc wystarczajaco zeby wszystko sie zabliznilo.

2 Miesiące po Witrektomii

Witam jestem tu Nowy w wypadku przy pracy opilek metalu przebil mi prawe oko stało to si 24 10 2017 od tego czasu miałem 3 witrektomia 1z podaniem oleju po dwóch tygodniach na kontroli odwarstwienie siadkowki 2 z podaniem gazu kontrol odwarstwienie siadkuwki 3 podanie oleju siadkowka trzyma się 3 tygodnie a co dalej to nie wiem mam gospodarstwo rolne na którym pracowałem sam A co będzie dalej nie wiem .Czy jestem takim nietypowym przypadkiem żeby w tak krótkim czasie przejść tyle operacji Ztego co mówią okulisci praca fizyczna odpada już do końca zycia

2 Miesiące po Witrektomii

Możesz powiedzieć z jakiego powodu miałeś witrektomie i czy była wstawiona sztuczna soczewka i po jakim czasie wzrok wrócił do normy

 

2 Miesiące po Witrektomii

Mialem 2 lata temu wypadek dostaałem olowiem w oko. Wszystko sie pozrastało , ale po roku odwarstwila sie siatkowka.Najpierw zrobili mi sztuczna soczewke przy zabiegu zaćmy, a po 3 tygodniach Witrektomie z Gazem. Operacje mialem 12Listopada czyli zaraz bedą 2 miesiace od operacji. Widze dobrze gaz sie wchłanał, bylem bardzo aktywny fizycznie do tego pracowalem jako doradca. Czekam  na zielone swiatło zeby wrocic:)

2 Miesiące po Witrektomii

Współczuję i mam nadzieję ze siadkowka będzie trzymać jak najdłużej i ze wrócisz do tego co robiłeś i jak najszybciej wrócisz do pracy jeszcze jedno czy siadkowka Ci się odwarstwila to samoistnie czy przy wysiłku?

2 Miesiące po Witrektomii