MENU

Forum - Krok po kroku przed wszczepieniem implantu

Krok po kroku przed wszczepieniem implantu

Krok po kroku przed wszczepieniem implantu

Hej wszystkim!

Mam 22 lata i wreszcie chcę zmienić coś w swoim życiu.

Od urodzenia mam niewykształconą gałkę oczną i epiprotezę,kilka lat bez wymiany. 

Wygląda ona okropnie i rzuca się od razu w oczy(nie przesadzam...).Do tego kolor też się różni bo naturalnie mam zielone oczy z brązową barwą,pod światłą są jasniejsze,a gdy jest ciemniej-bardziej brązowe. 

Po obejrzeniu zdjęć Waszych,po  wszczepieniu implantu coraz bardziej myślę o operacji.

Wyglądacie cudownie,w ogóle nie widać różnicy...Też chciałabym zrobić tę operację ale mam kilka pytań bo jestem trochę zielona w tych sprawach.

Może ktoś mi wytłumaczyć skrótem proces usuwania gałki ocznej i co sie dzieje później?

1.Czyli ILE nosicie po operacji zastępczych "protez"?

2.ILE ok. czasu mija od operacji do założenia tej ostatecznej protezy? 

3.Ile kosztuje całość takiej operacji usunięcia gałki + implant + proteza

4.Co jest z tych rzeczy refundowane?

5.Co powoduje większe szanse na to by oko się jak najlepiej ruszało? 

 

Z góry dziękuje Wam za odpowiedzi i pozdrawiam serdecznie!

  

Re: Krok po kroku przed wszczepieniem implantu


wesola25:

Hej wszystkim!

Mam 22 lata i wreszcie chcę zmienić coś w swoim życiu.

Od urodzenia mam niewykształconą gałkę oczną i epiprotezę,kilka lat bez wymiany. 

Wygląda ona okropnie i rzuca się od razu w oczy(nie przesadzam...).Do tego kolor też się różni bo naturalnie mam zielone oczy z brązową barwą,pod światłą są jasniejsze,a gdy jest ciemniej-bardziej brązowe. 

Po obejrzeniu zdjęć Waszych,po  wszczepieniu implantu coraz bardziej myślę o operacji.

Wyglądacie cudownie,w ogóle nie widać różnicy...Też chciałabym zrobić tę operację ale mam kilka pytań bo jestem trochę zielona w tych sprawach.

Może ktoś mi wytłumaczyć skrótem proces usuwania gałki ocznej i co sie dzieje później?