MENU

Forum - Witam wszystkich-jestem nowa...

Witam wszystkich-jestem nowa...

Witam wszystkich-jestem nowa...

Witam was wszystkich!!!

Znalazłam tą stronę podczas poszukiwań namiarów na kliniki , wktórych wykonuje się protezy oczu.

 

Jestem tutaj po raz pierwszy i chciałabym się dowiedzieć w jakich przypadkach stosuje się implant, w jakich nakładkę a w jakich protezę oka???

Sprawa dotyczy bliskiej mi osoby, która straciła wzrok na jedno oko w wyniku wybuchu petardy.

 Oko od momentu wypadku nie reaguje na światło,jest w fazie zaniku.

 

 Szukamy namairów w Polsce oraz za granicą.

 

Jeśli jest tutaj ktoś kto mógłby dać mi cenne wskazówki to bardzo rpszę otakie porady.

Jestem początkującą osobą na tym forum.

 

Witam wszystkich-jestem nowa...

Witaj

Eiprotezę, czyli nakładkę na oko zakłada się, gdy oko jest jeszcze w miarę zdrowe, choć nie widzi( lub prawie wcale), ale estetycznie nie wygląda za dobrze. Jest to cienka protezka nakładana na żywe oko.

Protezę umieszcza się w już pustym oczodole i w Polsce jest to jak na razie najpopularniejszy sposób protezowania.

Implant można operacyjnie wszczepić do oczodołu po usunięciu oka ( od razu, lub po jakimś czasie od usunięcia - moje prywatne zdanie jest takie, że im mniej czasu mija od usunięcia oka do implantowania - efekt jest lepszy).

I na ten implant również robi się indywidualną epiprotezę - implant porusza się przyszyty do mięśni oka, dzięki czemu taka epiproteza może również się ruszać na nim.

Pozdrawiam Cię serdecznie 

Witam wszystkich-jestem nowa...

KLINIKA PROFESORA ZAGORSKIEGO W LUBLINIE A DOKLADNIEJ DR DARIUSZ HASZCZ SLYSZELISCIE O TEJ KLINICE?CIESZY SIE DOBRA OPINIA.DR HASZCZ TO JEST OKULISTA-PLASTYK .POZDRAWIAM

Witam wszystkich-jestem nowa...

Witam!

Zobaczylam ta stronke pare dni temu i chcialam podziekowac za opinie i porady.