MENU

Forum - Usterka naprawiona

Usterka naprawiona

Usterka naprawiona

Wyczerpał się przydzielony limit w bazie danych, stąd problem z zamieszczaniem postów, zwiększyłem przydział, przepraszam za zwłokę i pozdrawiam

Usterka naprawiona

Dziekujemy :-)

Usterka naprawiona

Irek !Dziękujemy,tyle w Tobie człowieku dobroci,ale nie znam się więc śmiało pytam;czy zwiększenie limitu nie pociąga za sobą finansowe obciążenie Twojego budżetu?Proszę śmiało mi odpisać:)Pozdrawiam serdecznie.

Usterka naprawiona

To ja Wam odpowiem. Strona jednooczni org oraz forum znajduje się na wykupionym przez Irka miejscu, więc tak czy siak, to on ponosi za to opłaty. Ja już dawno byłam za małym składkowym przynajmniej raz do roku.

Co Wy na to?

Usterka naprawiona

a może w zamian za darmową reklamę;) na tym forum dla: 

NZOZ Protetyka Twarzy Łódź  
NZOZ Przychodnia "Gdańska" Bydgoszcz  
Ośrodek Okulistyczny Vision Perfekt Kraków  
Pracownia Protetyki Okulistycznej Jan Walenda Warszawa  
Pracownia Protez Oczu Andrzej Wieremczuk

uśmiechnąć się i poprosić o mały sponsoring:) może jakiś list podpisany przez forumowiczów... 

Usterka naprawiona

Oni sie nie reklamuja,to jest tylko informacja dla Nas gdzie mozemy wykonac protezy.Według mnie umieszczona przez moderatora forum

 

 .Jesli o mnie chodzi to nie widze problemu,moge sie dołożyc

Usterka naprawiona

Miło Kornelio ,że odpisałaś.Oczywiście ,że należy zwrócić Irkowi ,bo to bardzo dobry człowiek :)ja tam jestem gotowa do każdego wyzwania ,a już w szczególności to mnie zobowiązuje ,bo czuję się tu dobrze jak w rodzinie więc należy sfinalizować ,zeby było milej:)Pozdrawiam

Usterka naprawiona

Już kiedyś była dyskusja na ten temat, jak znam Irka, to będzie się migał, więc musimy coś wymyśleć.