MENU

Forum - Życie zawodowe, praca itp.

Życie zawodowe, praca itp.

Życie zawodowe, praca itp.

Jak wygląda u was ta dziedzina życia? W jakich zawodach pracujecie (jeśli pracujecie) i jak dajecie sobie radę w tym perfidnym świecie? Może ułatwieniem jest np. coś takiego, jak praca w domu np. http://webtexty.pl ?

Życie zawodowe, praca itp.

jezeli o mnie chodzi to jeszcze jestem na swiadczeniu rehabilitacyjnym, co oczywiscie nie oznacza, ze siedze caly czas w domu. nie wiem jeszcze co bede robil po rehabilitacji, bo bylem kierowca zawodowym. cos trzeba bedzie wymyslic konkretnego

Życie zawodowe, praca itp.

ja jestem bezrobotna. ale na pewno nie z powodu braku oka tylko braku oczekiwanego przez wszelkiego pracodawcę doświadczenia, braku etatów, nadmiaru chętnych i wszechobecnego kryzysu.

Nie rozumiem dlaczego dobry rozwiązaniem miałaby być praca w domu? Z jakiego powodu? I dlaczego świat jest perfidny?

Życie zawodowe, praca itp.

Ja  nie pracuję, ale studiuję techniki dentystyczne( będę robić protezy, korony, mosty itd.).  Wcześniej pracowałam w sklepie spożywczym przez 3 lata(weekendy, święta,całe wakacje bo na tyg szkoła).      

 Nigdy nie miałam z tym problemu, a przecież praca w sklepie opiera się na bezpośrednim kontakcie z klientem. Co do pracodawcy... nie wiem, bo pracowałam w sklepie rodziców :P .

Mi moja jednooczność w niczym nie przeszkadza, zazwyczaj o niej nie pamiętam.

A praca chałupnicza to lipa. Kilka razy się na to nacięłam.

 

 

Życie zawodowe, praca itp.

Życie jest do bani okropne i okrutne :(

pracy nie było i nie będzie ani dla zdrowych ani dla nas jednoocznych