MENU

Forum - Witam Wszystkich!

Witam Wszystkich!

Witam Wszystkich!

Witam wszystkich!
Jestem tutaj nowy, ale wiedzcie, że czytam forum od listopada,

Trafiłem tutaj zupełnie przypadkiem, dzięki bratu, który szukał dla mnie informacji na temat dr.Haszcza (kiedy ja czekałem w klinice na konsultacje u Niego).

Następnie sam Tu do Was zajrzałem, poobserwowałem trochę i w końcu stwierdziłem, że się zarejestruje :-).

Wypadało by krótko opowiedzieć o sobie.

Jestem 28 letnim kawalerem (wkrótce już 29 letnim), pochodzę z Lublina i tu też mieszkam (z rodzicami). Od 1996 roku jestem jednooczny (epi proteza plastikowa), na skutek wypadku doznanego w 1994 roku z ręki "kolegi" (ale o tym może innym razem).

Na codzień pracuję (przy komputerze) na etacie jako technik. Z wykształcenia jestem technikiem informatykiem Interesuje się motoryzacją, komputerami, grami wideo, muzyką popularną oraz transportem publicznym (komunikacją miejską). W wolnych chwilach, gdy jest ciepło to jeżdżę na rowerze.

Na moim jedynym oku mam zaćmę (wrodzoną), wadę dalekowzroczności (oraz jak twierdzą lekarze oczopląs czego ja nie zauważam). Noszę okulary +4 do komutera/czytania i +2,5 do chodzenia.

We wrześniu moja zaćma się rozlała po oku i utworzyła się jakaś torebka.

W listopadzie dostałem się do kliniki do dr. Flis, która ściągnęła dr. Haszcza na konsultacje (i tu patrz początek mojego powitania).

To na razie chyba tyle.

Pozdrawiam wszystkich i życzę dobrego dnia/wieczoru/nocy etc.

Witam Wszystkich!

Witaj :) Zajrzałam z ciekawości w Twój profil i wynika z niego, że jesteś kolejnym pacjentem po implantacji? Przybywa nas :) Czy to dr Haszcz Cię operował?

Witam Wszystkich!

Hej!
Nie znam się na nazwach zabiegów ale na to wygląda, dr. Haszcz chyba jeszcze wtedy (w 1996 roku) nie pracował w klinice (nie przypominam go sobie).
Nie pamiętam, który lekarz przeprowadzał zabieg, musiałbym sprawdzic w papierach.