MENU

Forum - Jazda samochodem z jednym okiem.

Jazda samochodem z jednym okiem.

Jazda samochodem z jednym okiem.

Nie szukałem nigdy w żadnych przepisach,treści dotyczących jazdy samochodem z jednym okiem. Po usunięciu gałki ocznej, kiedy mogłem założyć protezę/Pan Iwanko- Warszawa/- zacząłem jeżdzić samochodem.Prawo jazdy posiadałem długo przed utratą oka. Jak do tej pory /odpukać w niemalowane/, nie miałem żadnej kolizji drogowej-po Warszawie jeżdżę dość często, choć przyznam nie jest to łatwe w moim stanie.Najwięcej trudności nastręcza mi jazda samochodem o zmroku, kiedy zanika swiatło dzienne.Unikam zwyczajnie jazdy o tej porze dnia.Pewnie, że nie jest to sytuacja komfortowa, widząc na jedno oko podczas jazdy samochodem- ale da sie wytrzymać, nie piratując oczywiście.W moim przypadku z jednym okiem jeżdżę od 17- tu lat.

Pozdrawiam- szerokiej drogi.

Jazda samochodem z jednym okiem.

Moj obuoczny maz tez narzeka na jazde po zmierzchu przy braku naturalnego swiatla dziennego  Pozdrawiam!

Jazda samochodem z jednym okiem.

Dzięki.Pozdrawiam .

Jazda samochodem z jednym okiem.

to się chyba nazywa kurza ślepota można sobie kupić witaminki bez recepty :) np luteinę, jeść jagody :) marchewkę która ma b-karoten zabijajacy wolne rodniki

Jazda samochodem z jednym okiem.

Jazda gdy jest "szarowka"to i dla obuocznych jest problem niestety

Ja mam prawo jazdy od 6 lat,stluczki nie mialam.Jezdze podobno jak na kobiete bardzo szybko :-P i ostroznie Problemem jest dla mnie zmiana pasa z lewego na prawy ale tylko np w jakims wiekszym miescie bo na autostradzie bez problemu nie wiem dlaczego

Jazda samochodem z jednym okiem.