MENU

Forum - Witajcie ;)

Witajcie ;)

Witajcie ;)

Wczoraj przypadkiem trafiłam na ten portal i od razu postanowiłam się zarejestrować. Wierzę, że dowiem się od was wielu rzeczy dotyczących jednoocznego widzenia, których jeszcze sama nie odkryłam ;).

Mam na imię Ania mieszkam w Łodzi i aktualnie studiuję i pracuję.Wzrok na prawe oko straciłam 2 lata temu podczas wypadku samochodowego. Najpierw okazało się że nie widzę  na prawe oko, później wdała się infekcja na drugie oko więc z ogólnym widzeniem było kiepsko, na szczęście udało się ją wyleczyć. Kiedy zaczęło się wydawać, że wszystko idzie w dobrą stronę okazało się że oko zaczęło zanikać i żaden okulista nie chciał się podjąć leczenia. Wysyłali mnie do Niemiec i odsyłali między sobą.Na szczęście udało przekonać się profesora, który ostrzegając nas że na powodzenie jest 1 % szans podjął się i udało się ;). Fakt,że oko jest sporo mniejsze od drugiego, mam rozlaną źrenice i zezuje mi do zewnątrz, ale jak na razie uspokoiło się i nic niepokojącego się nie dzieję.

Pierwszą rzeczą o którą chciałabym zapytać to jest soczewka maskująca taka którą przerysowują z drugiego oka. Gdzie można cos takiego kupić?I jak jest z użytkowaniem takiej soczewki? Czy trzeba ją tak jak żwykła wyjmować codziennie? 

Z góry dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam ;)

Witajcie ;)

ja mieszkam we Wroclawiu i tutaj dostalem taka soczewke w cenie 1200/rok.

na poczatku soczewke nosilem calymi dniami,ale po poltorej miesiaca zrobila mi sie przez nia jakas rana na oku i od tamtej chwili nosilem tylko 4,max 5godzin dziennie.oko strasznie sie czerwieni po takim uzytkowaniu i to nie tylko u mnie ,bo poznalem tutaj pare osob,ktore maja ten sam problem co ja.

pozdrawiam :)

Witajcie ;)

Dzięki za odpowiedz ;), ale mnie teraz zaskoczyłeś ;/// nie wiedziałam że z taką soczewką mogą być takie problemy... Myślałam, że ta soczewka jest taka jak zwykła korekcyjna i że nie zaszkodzi... Ale chyba spróbuję  ;)

Witajcie ;)

Hej