MENU

Forum - Kurs na Suwnice a badania ?

Kurs na Suwnice a badania ?

Kurs na Suwnice a badania ?

Witam,

Pracuje w firmie pod Kopalnią, zajmującą się załadunkiem sprzętu na dół. I mam takie pytanie, bo jestem osobą po wypadku, która widzi na prawe oko 5+ a na lewo oko 0. Czy mam szanse przejść badania na suwnice z poziomu roboczego, tzw. z pilota. Bo zależy mi na kursie, żeby podnieść sobie kwalifikacje. Z góry dziękuje.

Pozdrawiam  

Kurs na Suwnice a badania ?

Witaj!;D

mam pytanie czy ulegles wypatku w pracy czy przyjmowales sie do pracy juz z problemami wzroku tzn. czy przechodziles badania przyjmujac sie do firmy pod kopalnie? i czy miales jakies problemy z tym?

Pytam bo ja jestem po szkole ktora mi gwarantowala prace na kopalni, a po skonczeniu szkoly holding i katowicach mi odmowil gwarancji pracy z powodu tego ze niewiedze na lewe oko (7 lat temu wypadek) i zastanawiam sie czy mam szanse zatrudnienia sie w firmie pracujacej na kopalni a nie na samej kopalni. I z pewnoscia bede tez chcial sobie zrobic kursy na sownice. moj sasiad pracuje pod firma i ma tekie kursy ukonczone . zapytam sie go co i jak i dam Ci znac :)

 

 pozdrawiam sebek:D

Kurs na Suwnice a badania ?

Witam,

 

Przyjmowałem się pod firmę z takimi problemami, wiedzieli już że nie widzę na oko od wypadku i bez problemowo przeszedłem badania, to jest firma powierzchniowa. Szans już nie mam się dostać na dół i jest to nie realne chyba że ktoś na lewo coś załatwiać ale szkoda ryzykować.

Jak masz takie problemy to cię raczej nie przyjmną na dół, bardziej bym się skłaniał na powierzchnie masz dużo większe szanse. Ja też mam ukończoną szkołe górniczą ale nie zapewniali mi a w trakcie nauki stał się wypadek. 

 

Jak coś będziesz wiedział daj znać bo chce się zapisać na kurs w Listopadzie :)

Pozdrawiam Kamil 

Kurs na Suwnice a badania ?

Hej