MENU

Forum - Stres przed komisją

Stres przed komisją

Stres przed komisją

Witam serdecznie, jestem nowa w gronie forumowiczów.

Przejrzałam wiele Waszych postów, ale jakoś nie umiem, tego odnieść do siebie, przepraszam, jeśli się powtarzam z tematem.

Złożyłam papiery i czekam właśnie na termin komisji.

Mam wady takie jak: zez, astygmatyzm, krótkowzroczność i niedowidzenie na jedno oko.

Niedawno, z tego względu nie zostałam przyjęła do pracy i ktoś mi powiedział, że mogę się starać o rentę.

 Szczerze mówiąc nigdy się bardzo tym nie interesowałam, bo było to dla mnie oczywiste, że mam wadę wzroku i muszę z tym żyć. Jestem zielona i stresuje się przed komisją, zwłaszcza, że pisaliście, że krzywo patrzą na takie osoby..

Na co mogłabym się powołać, po za wiadomymi względami, co mówić? Doradźcie proszę, pokierujcie mnie.

Posiadam prawo jazdy, czy oni mają wgląd do tego, lub co gorsza mogą mi je zabrać?

 

Będę wdzięczna za pomoc,

Klaudia

Stres przed komisją

Pytają czy masz prawo jazdy,na rentę bym się nie ludzila może dostaniesz lekki stopień a co mówić to sprawa indywidualna oni będą ci zadawać pytania 

Stres przed komisją

Hej!:niestety renty ci nie dadzą...przykro mi ale się nie łudź..tak to juz jest z zusem:-(zalatw grupe..byc moze jakims cudem dadza ci umiarkowany stopien a wtedy juz latwiej bedzie o prace:-)serdecznie pozdrawiam

Stres przed komisją

Czym się różni renta od grupy? Ja złożyłam z tytułu niezdolnosci do pracy, to o to chodzi?

Stres przed komisją

Renta raczej nie masz szans, a tylko stopień lekki możesz dostać o umiarkowany ciężko bo sam mam lekki i tylko na jedne oko widzę. Łatwiej jest dostać pracę z umiarkowaną niż z lekkim stopniem, bo sam się starałem jakieś 3 miesiące ale udało mi się przyjąć w jednej z firm z stopniem lekkim :)

Stres przed komisją