MENU

Forum - jakie przeciwskazania do pracy

jakie przeciwskazania do pracy

jakie przeciwskazania do pracy

Witam jestem po szkole średniej

i mam takie pytanie jakies są przeciwskazania do w wykonywania zawodów

tzn:słyszałem że prace wysokościowe odpadają oraz kierowcy różnych pojazdów

Czy ktoś mógłby sporządzić taką liste?

Bardzo bym prosił

dziękuje

jakie przeciwskazania do pracy

Jednooczny nie może wykonywać prac wymagających widzenia obuocznego i dynamicznej ostrości wzroku tj. wszystkie prace na wysokości ponad 2m / sprzątanie , elektryk i pokrewne, hydraulik i pokrewne, w budownictwie itd./oraz w ruchu maszyn / kierowca zawodowy,stolarz i pokrewne, mechanik samochodowy itd/ prace w zawodach z narażeniami np. na oparzenie i inne / kucharz i pokrewne, odlewnik, mechanik, górnik ,chemik żołnierz , strażak itp/ oraz w zawodach w których wymagane jest widzenie przestrzenne /architekt, geodeta, plastyk, lekarz , pielęgniarka ,ratownik medyczny, fryzjer , fizyk itp./ Prace fizyczne w większości odpadają.

A co może ? Biurowe prace /administracja państwowa i inna  ,księgowość, bankowość , sekretarka / większość prac umysłowych / informatyk , polonista ,psycholog ale nie wszystkie podspecjalności  itd/   

jakie przeciwskazania do pracy