MENU

Forum - Jednooczność i praca jako informatyk

Jednooczność i praca jako informatyk

Jednooczność i praca jako informatyk

Witam, postanowiłem napisać na waszym forum, ponieważ mam pewne obawy. Otóż jak wiemy osoby jednooczne mają nieco mniejszy wybór zawodu, więc sam zdecydowałem sie na informatykę, ukończyłęm technikum w tym kierunku, oraz obecnie takowy kierunek studiuję. Dostałem się teraz również do pracy jako informatyk i wiem, ze będę mieć badania lekarskie i niestety słyszałem, ze niektórzy lekarze lubią robić problemy. Mam wadę wrodząną i jestem osobą "praktycznie jednooczną", ponieważ na to oko widzę ale nie odczytam nim nic z tablicy u okulisty ;) Dotychczas nie miałem żadnych problemów z lekarzami (czy to do technikum, czy na studia), ale obawiam się czy teraz lekarz może mieć jakieś problemy i jak się w takiej sytuacji bronić ? Lekarze do których jeżdżę normalnie na kontrolę, cały czas mi mówili ze jak najbardziej jako dla osoby jednoocznej jest to dobry zawód, przez ostatnie 5 lat mimo intensywnej pracy przy komputerze (sic!) wada nie zwiększyła mi się ani 0,5 dioptrii na "zdrowym" oku (niestety na nim również mam wadę, szkła -4 dioptrie). I tak jak mówię chciałem zasięgnąć jakichś rad, jak się bronić gdyby lekarz miał jakieś ewentualne zastrzeżenia ?

Jednooczność i praca jako informatyk

A widzisz! Ja aktualnie pracuje jako pracownik administracyjny, ale prawdopodobnie przejmę teraz funkcję informatyka (chociaż całym tym syfem wliczając w to sprzęt musiałem zajmować się ja) :) Do czego zmierzam! Byłem ostatnio w WKU, wysłali mnie na WKL. Okulista wojskowy zapytał czym się zajmuję, więc mu mówię, żę pracuję jako PA i siedzę głównie przez 8h przy laptopie. Powiedział mi, że jako osoba jednooczna mogę wykonywać takie zawody, także myślę, że nie powinno być u Ciebie żadnych problemów.

Życzę Ci, żebyś odnosił sukcesy zawodowe i nie znieniawidził swojej pracy tak jak ja! ;) 

Jednooczność i praca jako informatyk

Hej :)